Brev:
Vækst - 6 mdr.
8. april 2007
Alder:
6 mdr.
Vækst - 6 mdr.
Hej Helen
Jeg skriver til dig ang. vores 4. barn, en dreng på næsten 7 mdr. Problemet er at han i januar vejede 7 kg. og det gør han stadig.
Han bliver næsten udelukkende ammet, da han ikke vil have andet. En sjælden gang kan jeg få lidt øllebrød i ham. Han har i en kort periode, for nogle uger siden godt ville spise banan, men efter nogle dage fik han meget hård mave, så det vil jeg ikke give ham. ...
...
Min store datter som nu er 8 ville heller ikke spise som 6 mdr. så vi startede bare op som 7-8 mdr med riskager, rugbrød o lign. og hun voksede normalt alligevel, på trods af meget højt aktivitetsniveau.
Det bekymrer mig at han ikke vokser. Jeg kan da se at han er sprunget nogle kurver på vægtskemaet. Han er ellers sund og rask, så jeg burde måske ikke bekymre mig så meget.
Hilsen den bekymrede